Isklamp och frysta strumpor!

Ni skulle se mig på nätterna...ha.ha.ha.ha.ha jag sitter stor å klumpig i soffan.
Det sticker å värker i händer och fötter...
Jag fryser blöta sockor i frysen i 15 minuter och sätter på fötterna.
Sedan har jag en isklamp faktiskt en rosa snygg en *ler* som jag lägger mina
händer på.
Det är enda sättet för att få någon sömn alls....

16 dagar kvar till BF när jag tänker att jag faktiskt kan gå över och att det
kan ta typ 35-40 dagar till då känns det inget vidare...
Då har jag väl vid det laget fått frysskador på händer och fötter *ASG*

Som sagt en liten lucia eller pepparkaksgubbe nästa helg blir bra!!!
Men det får vi ju inte bestämma bäbis kommer när den kommer........

Men nu längtar vi och är nyfikna på vad det är? Pojke, flicka, kille, tjej ???

HELGEN!
I helgen eller rättare sagt i dag har vi varit i Tuna Park och shoppat sista julklapparna.
Så nu är vi klara det är skönt med tanke på att vi ska ha bäbis så slipper vi tänka på
klappar då. Vi var där själva och hade det mysigt!!! Och åt god mat!!!!

I lördags städade och rensade jag i källaren fy fan vad slut jag var sedan.
Lyfte och bar alldeles för tungt synden straffar sig....
Sammandragningar och förvärkar som bara den.... det där med att man kan sätta
i gång en förlossning tror jag inte på! Så som jag har burit och grejat borde det startat
i såfall.  Det finns ju annat som det sägs att det sätts i gång av också *ler* tror inte på det heller.
Bäbis kommer när den är redo, det tror jag i allafall!!!  *smile*

Nu ska jag göra lite andraadvents mat, min älskling har tjatat om min vitlökssill i två veckor så
nu skall han få den. Och så blir det lite Janssons och skinka och lite kvällsmys!!!

Have a nice evening!!!
See you!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0