Resultatet...

Det blev 5½mil i motionspromenader förra veckan!!!
Vågen var oförändrad.... vilket inte gör nåt för känslan är bra!

I går var vi i Ransta och åt söndagsmiddag, alla var där!
Bissen och Emma nyförlovade GRATTIS till er!
Anna och Fredrik nyhemkomna från Thailand Välkomna hem!
Gamla farmor Birgit var också där på en matbit!!
Och så husets ägare förstårs Janne och Annika tack för god mat!

Tack! Anna och Fredrik för fina presenterna Clara fick!
En söt kläning jag ska lägga ut bild sen!
Tack för svarta säcken också *ler* Alltid kul!
För er som läser kan jag berätta att svarta säcken är ärvegods!
Det är nämligen så att min svägerska är en *jäkel* på att shoppa kläder.
Och när det ska in nytt så ska ju gamalt ut och det läggs i en svart
säck som jag får! Och det ni är så kul!!! *ASG*

Ett litet citat från det ena till det andra....
*Tur att inte männen befolkar världen då gick vi under*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0