8715gr och 76cm

I dag var vi till BVC efter att vi kalasat för 12 åringen på morgonen.

Clara vägde inte ens 9kg med andra ord så stämde inte alls vågen
på lasarettet precis vad jag anade.... men Clara följer sin kurva även
om den nu ligger under den understa!

Vi var till busborgen och träffade Sigge och Camilla åt lite där =)
Clara var så trött efter morgonfirande, BVC och busborgen somnade
för tredje gången i dag i vagnen påväg hem! Jag var också trött så
grymt trött så jag tog en paus...

Min paus....

Ja jag satte mig på en parkbänk... och bara var för några minuter å det var
så skönt! Men gissa om folk tittade på mig? klockan var runt halv fem
massa med människor var påväg.... påväg nånstans? Hem? Till sin käresta?
Sina föräldrar? Ut med hunden? Bara en promenad? Vad vet jag?
Men det som var intressant var att dom tittade på mig? Och jag såg att
dom verkligen undrade varför sitter hon där?
Skönt var det med en liten paus!!! Kanske vi skulle pausa lite oftare här
i livet? Reflektera lite, stanna upp!!!???

Väl hemma blev det tacos kväll Sebban som fyllde år idag valde tacos!
Lite Lets dance blev det också.... Birro åkte ut i dag, oväntat? Nej kan jag
tycka han ska skriva inte dansa!!!!

Lite vin, lite *girls talk* i telefon och nu ropar sängen på mig! - Nettan hallå
kom å krama mig!!!! Va? Vad, vem ska jag krama? Jaha kudden!!!!
Jag kramar kudden tills min lilla tös gråter och vill komma och gosa lite
för det har hon gjort senaste nätterna. Vill komma och sova med oss och
det får hon sä gärna!!!

Nattinatt dröm sött!
Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag är glad att hon trivs på dagis! Hon älskar att vara där och det är underbart. Jag är trygg med att lämna henne där, fröknarna är toppen och jag känner att vi valt helt rätt. Att jag skrev som jag skrev var menat som ett skämt, klart jag vet att hon vill vara med mig :)

Både jag och magen mår bra så vitt jag vet, den växer i alla fall :)

/Emma

2010-02-13 @ 09:59:50
URL: http://hemmahosmammaemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0