allt för min syster och....



Söndag seg som attan, sprängande huvudvärk!
Men lyckades se en film allt för min syster.
En drama som handlar om ett cancersjukt barn.
Där mamman vill rädda henne till vilket pris som
helst. Hon föder tom. ett donationsbarn, en lilla-
syster som ska rädda storasyster. Mycket gripande¨
och bra film! Ladda upp med näsdukar säger jag
bara!!! Cameron Diaz spelar mamman jag gillar
henne som skådespelare.


Och... i går såg vi denna.... läskig värre!!!


Men också bra om man vill ha lite psykologisk,
rysare/thriller....

Usch jag har fortfarande huvudvärk, nu ska jag
gå ut med vovve så han får kissa lite!!!

I morgon ny vecka nya möjligheter =))
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0