Älskar måndagar

Jag älskar måndagar....så skönt när övriga i familjen åker
i väg till jobb och skola. Och lugnet lägger sig här hemma.
Inte blir det sämre av att solen skiner och det är ljuvligt ute!
Jag är sån att jag behöver vara själv i bland i min egna sfär,
tänka meditera och så. Därför älskar jag att simma då kan jag
försvinna i mina tankar, likaså när jag är ute och går!

Började morgonen med lite kaffe, satte på disk/tvätt maskin,
lekte lite med Clara. Sedan klädde vi på oss och tog en lång
skön promenad i 1½ timme blev väl 8km.

Solen skiner i ögonen... mammadrog ner mössan och skärmen sen
då blev det mycket bättre.



Ljuvligt vackert!


Clara sover nu i vagnen och jag har satt på lite förmiddagskaffe.
Läste vlt i dag var Sebbes kusin Jimmy på första sidan i del2 


Det här ordspråket var också med i vlt i dag....


Har lovat att lägga ut bild på rengörings produkterna jag provat ett tag.
Nu när man är hemma och inte har det så fett. Så får man ju prova lite
billigare grejer. Inte att förakta alls, dessa är ljuvliga känns så fräscht
när man tvättat med det och ansiktsvattnet är en höjdare!!!!!
Finns till en billig slant på maxi, finns även på Kicks och andra matvaru-
affärer. Såg att det var ännu billigare på Willys....
Har inte provat dagkrämen än för jag har Yvonne Rydings nu som jag
gillar!!! Både dag och natt kräm.




Yvonne Ryding








Bilder lånad på eleven.se

http://eleven.se/yvonne-ryding-b202.html


Ha en bra måndag!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0