Barnhjärta


När jag var tonåring så gick en liten flicka i 10års åldern bort.
Hon väntade på att få en hjärt transplation men..... ja just det
men...  resuser och pengar till forskning behövs och alla bäckar
små.....ni vet!

Det var så fasansfullt att se henne lämna jorden och bli en ängel 
Hon hade livet framför sig! Det var också hemskt att se hennes
familjs sorgsna ögon att mista sin lilla flicka!

Det är minnen som jag bär med mig och därför vill jag bidra på något
vis jag har köpt pins designad av Måns Zelerlöw förra året var det Perelli
som bla.designade.

Och jag har dessutom skaffat mig ett digitalt barnhjärta....

Det är viktigt att jag vårdar mitt digitala barnhjärta genom hela kampanjen.
Har ingen skänkt pengar till mitt hjärta kommer det vara grått och sluta slå,
precis vad som händer med ett verkligt barnhjärta om ingen skänker
pengar till kampanjen.
Skicka in ett SMS och det kommer få liv.

Så hjälp nu mig att hålla mitt digitala hjärta vid liv!  
Mitt digitala hjärta



Gör en liten insats! TACK!

Kram alla stora och små hjärtan

Fungerade inte länken?
http://www.barnhjarta.se/?id=276

Tack än en gång för att du har valt att ge fler barnhjärtan chansen att klappa längre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0