Chillat med film

I dag var vi till Pinglan igen på sopplunch det
var jätte mysigt. Clara lekte och lekte!!!
Vi var där i flera timmar och bara mös!
Sen tog vi en en promenix med vovven,
förbi affären Clara somnade i vagnen.
Jag hyrde en tjejfilm en kärleks komedi.
Management.... Kröp upp i soffan med en
koppkaffe och några *ballerina kladdkaka*
Och tittade på filmen = Egentid = Clara sov
i vagnen och jag gav f-n i tvätt, städ och allt.
Åhhhh....vad skönt det var! Nästa vecka ska
jag börja mitt nya liv, göra nya prioiteringar.
Och dom ska gynna mig lite mer!!!!



Nu ska jag fortsätta chilla det enda jag ska göra är att grädda lite våfflor.
Och såklart ta hand om min älskade lilla tös! Vi ska bada och plaska!

Ha en bra kväll!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0