?

Vad är det som gör att vi är så trötta?
Är det brist på sol? Vintertrötthet?
Jag vet inte men dom flesta jag pratar
med känner sig trötta, yrsliga och helt
färdiga (slut) Hängiga utan att vara sjuka!
Lågmälda, ledsna!!! Jag med, varför är
det så? Är inte van vid en sådan här kall
och solfattig vinter så jag har inget att
jämföra med. Är detta vintertrötthet som
man bara hört talats om?

Jag känner mig i allafall helt slut!
Ont i kroppen, mindre glad än jag brukar!
Matt i kroppen, ont i huvudet, sugen och
hungrig, brist på energi!!!

Längar nu efter vårsolens strålar!!!

Japp, skönt att gnälla lite, nu känns det
lite bättre!

Nattinatt!!!


Kommentarer
Postat av: Erika

ja jag blev som en helt annan person när jag fick komma till solen å värmen! Längtar till solen å värmen kommer hit till sverige å. Men de känns lååååångt borta med tanke på all snö.. :(

2010-02-18 @ 21:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0