Feber här hemma

Här var det feber igen.... Clara är pipig och varm! Alla planer fick ställas
in i dag! Hon är inte lätt att roa i dag, vill bara sitta i knä hela tiden men
samtidigt åla sig....Det kryper i henne!


Gott bröd hade vi till frukost i allafall!!!


På eftermiddagen ska Claras läkare ringa oss och berätta om röntgen
bilderna. Hoppas allt är okej nu! Lite orolig känner jag mig men det är väl
normalt att vara, jag är ju mamma!

Nu måste vi ta oss ut med vovve och kissa lite!
Sen måste tösen sova middag hon är jätte trött!

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Nettan! Jag hittade hit :) Vilken fin blogg du har! Hoppas Clara mår bättre snart!

2010-02-10 @ 22:44:42
URL: http://ewima.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0