God morgon!



God morgon alla! Min lilla tös vaknar numer vi 6-6.30 på morgonen och
det är riktigt skönt tycker jag. Däremot skulle jag behöve bli bättre på
att lägga mig på kvällarna i går la jag mig strax innan 02.00 inte klokt
med tanke på att hon vaknar så tidigt. Så 4 timmar sömn endast som
jag bara kan skylla mig själv för!!!

Så här kan det se ut när man lärt sig ta sig upp i soffan själv!!!


I dag ska vi ut och göra lite ärenden!!!
Sedan blir det att åka till Uppsala i kväll på 30-års kalas =)
GRATTIS FREDRIK 30ÅR  (Claras fasters pojkvän)

Ha en fin fredag med fredagsmys, hoppas att jag kan glimta lite
lets dance i kväll annars får jag titta på reprisen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0