Ikea

I kväll har vi varit på Ikea =) Skulle köpa nytt
vardagsrumsbord och äta billiga köttbullar!!!

Vi satt i bilen och jag sa till min man kan vi inte
hitta på nåt roligt nån kväll eller så?
Vet ni vad han svarade?
-Vi ska ju på Ikea!!!
Gaaahhh... på Ikea det är ju allas småbarnsfamilje
dödare.... Dit åker ju alla som har småbarn och
går runt och runt å äter!!! För när man har tonåringar
vill dom gärna inte följa med!!!

Jag menade ju något lite mer glamoröst kanske
typ gå ut å äta å gå på bio.... åka bort en weekend.
Gå på Ikea suck! Män fattar nada i bland!!!
Vi skrattade gott i allafall och njöt av dom billiga
köttbullarna!!!

Skämt åtsido!!!

Påväg hem hyrde vi lite filmer!!! Fick bråttom hem
för min mobil pep att jag skulle buda på tradera
auktion.... Å jag vann den. En kaffe burk till min
Nils Johan Sally samling!!! Jag även köper i bland på
tradera även om jag mer säljer men det händer att jag
fyndar också!!!

Gonatt!!!
Kram


Kommentarer
Postat av: Erika

Hahahaha...karlar asså! Han tyckte väl att "en tur på ikea så blir frugan nöjd å glad ett tag"

2010-02-26 @ 21:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0