Kom igen nu....

Mitt digitala hjärtat 

 


Det är viktigt att jag vårdar mitt digitala barnhjärta genom hela kampanjen.
Har ingen skänkt pengar till mitt hjärta kommer det vara grått och sluta slå,
precis vad som händer med ett verkligt barnhjärta om ingen skänker
pengar till kampanjen.
Skicka in ett SMS och det kommer få liv.

Så hjälp nu mig att hålla mitt digitala hjärta vid liv!  

SMS:a BARNHJÄRTA 276 *DITT NAMN* till 72901

30:- kostar messet då bidrar du till hjärt och lungfonden.
Alla barnhjärtans månad februari, så att alla sjukhus kan
få den viktiga utrustningen dom behöver för att kunna
rädda små barns liv.

30kr inte stor summa =

1-2st Semla
3/4 cigarettpaket
7 pkt mjölk
3/4 badavgift
1 st latte på stan
2½ liter bensin
1 pytte liten godispåse
1 st marabou på OKQ8
5st frimärken
1½ bussbiljett inom city (ta en promenix i stället)

Ja det finns saker man kan spara på om man vill!
Åter igen det kunde vara ditt eller mitt barn som
var drabbade!

Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0