Näeee det är inte tomten =)

                                    Clara & morfar

Man skulle kunna tro att det är i tomtens knä Clara sitter....
Men det är det inte utan i morfars, morfar har sin vintermundering
som han kallar det! I dag hämtade vi honom och åkte till Ikea och
åt lunch. Sedan följde han med oss hem och stannade till kvällen!

Dogge morrade åt morfar vet inte om det berodde på skägget eller
att han vaktade mig och Clara. För sedan när Henrik och Sebbe kom
hem blev han kompis med morfar. Det var precis som att när dom
okejade att han var här så var det okej!!! Dogge vaktade nog sina
tjejer!!!!

Nu ska jag titta på Bygglov och sedan försöka få in lite tradera annonser
om jag orkar och har lust. Har tänkt i flera veckor att jag ska lägga in
annonser men det blir aldig av.

Ha en bra kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0