Ny vecka nya äventyr

Våran dag i bilder....

Pulka i -2 graders underbart väder på morgonkvisten!
Det blev en 4km tur!!!!





Öppna förskolan i Hökåsen med syster och hennes flickor!!! Fika & lek
Clara mummsar smörgås!!!


Nowa


Emmy min guddotter!



På väg hem....



Hade lite egen kväll med Camilla simma, drack kaffe och pratade massor!

Läste detta i Metro i dag så vi är ju på rätt spår då =))


Men det visste jag redan, jag har alltid älskat att simma, har gjort det
sedan barnsben!!!!

Mys & underbart gos!!!



Älsk och jag hade lite kvallsfikemys också!!!!


Berättade för älsk att jag och Milla tänkte gå på lite afterwork på fredag.
Då sa han gå på afterwork du jobbar ju inte *hahahaha* jajaja lite
*after take care of children work* då!!!!!

Nu ropar kudden på mig!!!!

Nattinatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0