Simmning sen afterwork

Verkligen en passande dag för badhuset så grått och
trist ute. Visst vi har haft mycket vinter och mycket snö
men ack så lite sol det har ju inte varit många fina dagar!

Grått påväg till badhuset


Clara badade i över en timme, hon älskar att bada blir tossig hela hon.
Hon ville hoppa från kanten hela tiden.... tycket det var jätte kul!
Sen somnade hon så gott i vagnen så jag kunde simma 45 längder
så skönt! Vi fikade och mös!!!

När vi kom hem var det fulltös på vår gata med bort förande av snö
fem grävare och fem lastbilar med containar dom körde järnet!!!



Det var verkligen full aktivitet



Sånt här väder vill jag ha.....



Vår lekplats i vinter skrud...


På kvällen var Milla och jag på afterwork på BM Ryttene röj spelade
egentligen är dom inte mina favoriter men det är kul när dom röjer
en gammal Europe låt eller 800 grader med Ebba Grön =)

I dag blev det en slappa dag hemma skönt det också. I kväll ska vi
hem till Milla och fira henne hon fyller jämt i morgon =)

Ha en bra lördag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0