Snnnnöööööö....

Oj vad snö....men det har väl inte undgått någon =)
Har aldrig varit med om maken snön går snart upp
till staketet slut, hela gräsmattan är täckt av minst
1 meter snö. Kommer ju ha snö ända in i maj =(
Blääääää nu vill jag ha sol!!! Precis som säkert alla
ni andra vill!!!

I dag har vi vart till Lycksta hos några vänner på
barnklädesparty Gangstar och det blev lite beställt!

Pappa Henke ville så gärna ha den till tösen...
cool svart hoodtröja (kan andvändas som jacka i sommar)
guldtext gangstar på ryggen lite skinn applikation på axlarna.


Jag valde en cerise klänning/tunika till sommaren så skön
ljuvlig lätt kvalitet.


I kväll blev det morotsdipp, Irish och melodifestival. Jag hejade
på Timotej och dom gick vidare skön låt tyckte jag. Men det var
många bra bidrag i dag =)

Skön lördag!!!

Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0