Sol i dag igen...

Tidig morgon igen.... Clara vaknar verkligen tidigt nu för tiden.
Sovmornar är förbi. Ingen bra dag för mig i dag men det är bara
bita i det sura äpplet som man brukar säga.
Nu försöker jag ladda mig att orka gå ut med hunden, brukar bli
bättre på eftermiddagen!

I går var vi ut på en solig härlig promenad på eftermiddagen tog
lite bilder... Dogge älskar snön han blir som tokig =)






Bara för att jag tycker att det är massa gnäll angående SJ betyder det
inte att jag inte har fullförståelse för dem som är drabbade. Jag blir också
drabbad i slutänden eftersom det kostar samhället så mycket pengar
150 miljoner om dagen. Jag kan hålla med om att vi borde vara mer rustade
precis samma sak som när tsunamin var i Thailand så var vi dåligt rustade
att hjälpa till.... Men hjälper det att alla gnäller? Går tågen nåt mer då?
Jag var bara lite trött efter nyheterna i går där dom gnällde mer än att
ge konstruktiv kritik och information. Jag vill iallafall ge *all kredd* till alla
som sliter med att göra rent rälsen även alla som snöröjer i samhället! +

Visst är det härligt med sol i dag!!! Njut!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0