Altan är på g...



Altantaket gick ju sönder i vinter men nu är det bytt, å det blev inget
skit tak från byggmax denna gång. Utan ett nytt snyggt rökfärgat
dyrare tak....å jädrans vad snyggt det blev. Man kan inte tro att ett
altantak kan göra sån skillnad men det kan det =) Jag är jätte nöjd!

Altanen är oljad, nya möbler också på plats mys! Blommor planterade
också nu är det bara solen och värmen som fattas =))






Mini petunia i olika färger i ampel =)



Nya möbler så mysigt =)



ROSA jag är så såld på rosa för tillfället =) Pelagoner är inte min
favvo blomma precis men denna engelska pelagon tyckte jag var
lite cool!!!

Nu börjar altanen och mina ute växter ta form, lite sent i år men vad
gör det =/ Sommar å värmen är också sen!!!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Erika

Jättefint!! Vill också ha altan nu...å gräsmatta!! Den som väntar på nå gott....

2010-06-16 @ 09:57:03
Postat av: Cissi

Vad fint du har det :)

Kommentarer är skoj att få och ge (chans att synas också om man vill det?).

Vi bor i Sthlm!

Trevlig midsommar, skönt det ska bli att vara ledig lite extra ;)

Du är mammaledig misstänker jag?!



Kram Cissi

2010-06-24 @ 12:48:54
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: susanna

jättesnyggt tak, verkligen. vad är det för märke, sort, inköpsställe? letar tak till vår pergola.... tacksam för svar till mejlen om du har möjlighet

2013-04-27 @ 21:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0