BaD bAd bad BAD Jieeee...



Vi andlände 11.30 på ÖstraHolmen och vilken underbar dag. Lek, bus,
bad och mera bad och bus och mys! Massor av fika och pastasallad och
så glass förstårs!






Min lilla guldlock!


Claris är så blond och ljus i håret nu hon är min lilla guldlock!!!

I helgen så sa Clara sin första 2-ordsmening *Dogge plats* Vi brukar
säga Dogge gå på din plats. Hon valde att ta första ordet och sista ordet
*Dogge plats* Helt fantastiskt vad snabbt det går, händer nya saker
varje dag så mysigt! Tänk vilken gåva det är att få ha sin älskade barn
och följa deras framsteg varje dag! Jag blir varm i hela kroppen

*Dogge plats*


Fullfart hela kvällen, vi blev kvar på ÖstraHolmen till 17-tiden det var
så mysigt! Kl.17 stod våran termometer på 27,4 wow!!!
Vilket resulterar i att allt som ska hinnas med hemma kommer
på efterskälken =( så det blev att slänga sig på spisen och sno i hop nåt
snabbt det blev korvstroganoff och ris. Man har ju en flock vargar som är
vrålhungriga!!! Meddans maten puttrade hann jag ladda en maskin tvätt,
sedan skulle ju disken väck. Mina söta Sebbor hjälpte till med damm-
sugningen tackar för det..... Vi har ju hund så det blir endel hundhår, grus
och gräs inne på nedre botten tyvärr =(

Clara behövde verkligen badas och jag å Sebban duschas nackdelen med
ÖstraHolmen är att det är väldigtmycket blålera så rena var vi ju inte precis!
Natta lilltös och övningsköra med storbus, då passade vi på att sladda in på
Maxi och handla.

Nu sitter jag här och borde betala räkningarna och ta in tvätten, hoppas den
hunnit torka. Ska ju bli åska och regn i natt!!

Hunden är kissnödig! Undra om jag kommer i säng före kl.01 i dag då?!!!

Min högsta önskan i mitt nästa liv är ett dygn bestående av 30 timmar vore
det inte härligt! Men då beslutar väl regeringen att man ska 12 timmars
arbetsdag i allafall eller så? *S*

Det känns bara som att jag inte alltid räcker till spelar ingen roll om jag
drar ner på min göra lista, vissa saker måste ju bara göras!!! Men jag antar
att det är så för dom flesta!!!

När jag blir rik då ska jag skaffa en städerska, en matlagerska och en massörska =)

I morgon ska syrran, Sebbe, Carro, Clara och jag på en annan liten utflykt
jag berättar mer sen..... en utflykt som passar bra i regnväder så nu får regnet
komma!!!

Tjing på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0