Bada, bada, bada äntligen bada!

Så skönt äntligen lite sommar känsla det är bara å passa på.
Packa fika, matsäck, badkläder, solkräm, leksaker och bege
sig i väg.  Finns inget bättre avslappnande för mig än att åka
och bada leka och sola! Inga måsten bara vara!

Dag 1
Lögarängen där vi träffade Sebban, hans mamma och lillebror.
Sen kom Carro också och lapa lite sol!!!

Sebban och Clara (hon inviger sin nya baddräkt hon är så söt i den)




Jordgubbar ÄLSKAR Clara....


kvällen var Carro och Niklas kvar och grillade lite med oss ett glas
vin tog vi i sommarvärmen och lite efterrätt exotiskfruktsallad mums!





Dag 2
Ranstagropen jätte mysigt Sebbe, Carro, Clara och jag sen kom Niklas
Carroskille han jobbar i Sala så han sladda in och joina oss!!!







Jag måste berätta ni kommer knappt tro mig men jag har vittnen.....
i bland kan man börja fundera vad som gör att så märkliga saker
händer.....

Vi packade med oss kaffe, pastasallad, smörgåsar, muggar, youghurt
och burk till Clara ja allt!

När vi kom till Ranstagropen och riggat upp bassäng, leksaker, filtar,
handdukar osv, jag häller upp en kopp kaffe och så slår det mig att
jag glömt gafflar och sked till Clara?!!!!!!! Gaaaahhhh.... hur gör vi nu
pastasallad med dressing utan gafflar? Claras youghurt utan sked?

Vi får ringa Niklas som eventuellt ska komma senare efter jobbet om
han kan ragga upp en gaffel eller två =) Sen slår det mig att kanske
ligger det gafflar i handsfacket i bilen men lite tur. Sebbe och jag
*tuggar* lite om vem som ska gå och se efter.... liten bit att gå nämligen.

Men så säger Sebbe:
-Mamma nu går tjejerna som ligger därborta kan vi inte flytta dit?
Oki och vi gör det efter en liten stund, lite bättre strandkant för Clara där.

Och vips vad ligger i gräset???? Helt otroligt!!! Jag tittade upp i den blå
himlen, tack tack!!! *S*

Se.....


Skedar.... va? Ja ni kan tycka det låter knepigt att jag blir så lyrisk.
Men det hade ju lika gärna kunnat varit engångsmuggar? Tallrikar?
Ja vad som helst, men skedar.... Clara kunde äta sin youghurt och
vi pastasalladen! I bland sker det bra underliga saker =)


Japps då var det dax då att övningsköra med nummer 2 (Carro=nummer 1)
Det gick så bra Sebbe var jätte duktig! Började på Hacksta med starter, backning,
växling, det hela slutade med både rondell och rödlysen =)


Oj vad stor han är min älskade son =)

Nu blir det Wallander och soffläge!

Ha det gott i solen!!!

Tjing


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka härligta bilder du delar med dig av :)



Ibland ska man ha tur också hihi



Var det den nyaste "Wallander"? D

en gillade jag!

TREVLIG MIDSOMMAR!!!

2010-06-24 @ 07:03:43
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Erika

läsktigt det där med skedarna...men nån gång måste man ju får ha supertur! Det va er tur helt enkelt. hehe. kram

2010-06-26 @ 13:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0