Bara att *gilla läget* nu...

Japp det är bara att inse att man närmar sig 40 strecket med
stormsteg, men det gör mig inget faktiskt. Inte än i allafall vi
får se om dryga ett år!!! *S*

Jag har haft ständig huvudvärk hela våren. Jag har fått den en
timme efter att jag klivit upp, tabletter har inte hjälpt! Jag har
funderat om det suttit i nacken? Nästan varit lite orolig om det
berott på medicin jag äter eller om det har varit något annat!
Lite läskigt iallafall med tanke på att jag nästan aldrig annars
haft huvudvärk!

Men så i dag när jag kom hem så hade jag sån huvudvärk igen.
Kände mig riktigt jävla förbannad och irriterad =( =( =( =( =( =(

Jag plockade fram min gamla glasögon sen gymnasietiden, ja
då kan ni ju snabbt räkna ut att dom är 20år typ.
Har haft dom på mig hela dagen och vips ingen huvudvärk och
jag tror banne mig att jag ser bättre!!!

Ja så det är bara att gilla läget åldern har nog tagit ut sin rätt!!!

Min plånbok får väl också snart gilla läget för ska jag ha glasögon
tänker jag unna mig ett par nya snyggare. Så det blir till att boka
optiker snart för dessa som är 20år är nog inte det jag egentligen
behöver. Kan tänka mig att synen förändrats!

Så ja....


Ps. Syrran shit vi är nog lite lika nu ;-)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Ja vi blir tydligen mer och mer lika med åren =) Vid 50 så kanske vi rentav blivit tvillingar..och jag som alltid tyckt jag haft så snygg syster,då måsta de betyda att jag också är rätt snygg =)hahaha

2010-06-15 @ 21:16:26
Postat av: Nettan

Yes...twins vid femtio då =) Hahha.... glasögonormar eller inte men snygga som f... ASG

2010-06-16 @ 00:46:21
URL: http://mrsnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0