Blogga eller inte?

Jag har bloggångest.... Eller inte? Jag vet inte egentligen.
Jag uppdaterar min blogg flitigt det bara går på... inget som
tar någon tid egentligen! Eller känns tvunget! Jag började
blogga för ett bra tag sen! Då beslutade jag att jag skulle
blogga Claras första levnadsår, som en första år bok typ!
Men tiden går och det bara rullar på!!!!

Jag tror/inbillar mig att Claris kommer tycka det är kul att
läsa vad vi gjort hon och jag och familjen. Kan vara/bli så
att hon tycker att jag är pinsam.... who knows?

I allafall jag börjar tappa lusten!!! Jag skulle gärna vilja
veta vad ni tycker? Jag ser att många läser bloggen flitigt!
men det är glest i kommentarsfältet!!!! Ni är min feedback
ni gör att lusten kvarstår eller ökar... även om bloggen är
till för Clara (men hon kan ju inte komentera =) *S*

Ska jag fortsätta? Eller inte? vad tycker ni??????

Nu ska jag lägga mig å läsa Amelia som kom i lådan!!!
Förra Amelia hade jag en liten insändare med = Lite kul!!!

Sov gott!!! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag förstår dej...känner likadant i bland. Jag får ångest i bland när jag inte bloggat på några dagar. Man tänkter att man måste uppdatera ofta så läsarna kvarstår. Jag tycker självklart att du ska fortsätta blogga för jag gillar att läsa din blogg.

2010-06-16 @ 09:54:05
Postat av: Carro

Jag tycker med att du ska fortsätta:D:D

2010-06-16 @ 11:49:39
Postat av: Anna-Carin

Fortsätt Blogga syster så jag vet vad du gör om dagarna =) Annars har jag ju ingen koll hahaha..De är kul att läsa din blogg..kjamiiizzz

2010-06-16 @ 13:14:57
Postat av: Hökåsen

äh va fan, skit ifall folk kommenterar eller inte, du vet ju hur många som är in på bloggen o kollar, det är huvudsaken :P



mvh/Peter

2010-06-16 @ 15:14:12
Postat av: Anna

Jag tycker absolut att du ska fortsätta blogga. För oss som bor i annan stad och tyvärr ej träffar er så ofta som man skulle vilja är det jätte kul att följa claras utveckling här på bloggen. Hon har blivit så stor! Hon är ju en stor tjej nu jue!

Vi måste ta och ses snart.

Kramar från anna

2010-06-16 @ 16:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0