Brun å utvilad =)

Japp så var man hemma igen haft en underbar vecka på Kreta.
Detta var tredje gången jag var där, en gång för 15 år sedan i
Chania, för fem år sedan också i Chania med Carro gumman.
Och nu så var jag till Hersonissos super bra!!! Ellis, Claris och jag!
Vi har haft en underbar vecka, fint mysigt hotell, gratis vattenland,
bra restauranger, snackbarer, utefik, lagom shopping!!! Allt var
suveränt dit ska jag absolut åka igen med övriga i familjen!!!

Claris hade ju feber innan vi skulle åka, men vi åkte och febern
försvann. Vilken tur! troligtvis hade hon tredagars, men i stället
fick hon massor av myggbett när vi var på Kreta. Hon reagerade
starkt på myggen där stora, variga röda bett. Jag räknade en dag
och hon hade runt 80st stackrs liten, men det verkar som om dom
inte kliar i allafall! 

Ellis tyckte det var spännande att flyga och vara utomlands vi har 
haft så mysigt! Jätte roligt att få vara och mysa med lillasyster!!!

Claris ÄLSKAR att bada både i havet och i poolen!!!!!!!
 
Bilder kommer....

Nu är jag trött så jag ska lägga mig nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0