Ett år senare....



Så här såg det ut i dag ett år senare, men nu var det inte lätt att ta kort
men blomkrans. Clara ville slita av sig den hela tiden!!!!





Mamma och Clara på midsommarafton!!!




Glass glass glass....har inte tid att le....

Klänningen köpte jag på Kreta så fin,när jag såg den så tänket jag måste
bara ha den till midsommar, å min ängelprinsessa är så fin i den =) <3







Dans blev det i massor, en slant hon dit å en slank hon ner i diket.
Ej öron ej svansar.....lallaaaaaa..... Björnen sover, björnen sover....
i sitt lugna bo..... också i min soffa..... björnen sover, björnen sover
i min soffa!!!!! Nääääää mannen sover, mannen sover i vår soffa!!!

En egen fin midsommar stång gjorde Sebban å Henke den var så
tät å fin!!!

Det har varit en lugn mysig midsommar afton med god mat å lite
gott vin!!! Nu ligger 7 blommster under min kudde * Hoppas nu att jag
drömmer om min man, annars får jag lite huvudbry *S*

Sov gott alla söta å hoppas ni drömmer om er prins eller prinsessa!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Anna-carin

jättefina bilder...TACK för en super trevlig / mysig midsommar....Kjammmizzz sis

2010-06-26 @ 16:19:20
Postat av: Cissi

Häliga bilder :)

Glad midsommar!!!

2010-06-29 @ 09:21:07
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0