Kallt!

Vad är detta? Jag vill ha värme solen har skinit mestadels av dagen!

I dag har Claris och jag varit på Pinglan och sjungit Carro överraska
oss och kom dit. Nästa vecka är det Pinglan avslutning =( och till hösten
börjar jag jobba så det blir inget mer Pinglan för oss! Tråkigt!

Städat och putsat lite fönster i dag. Älsk överraskade mig när jag var på
Kreta han hade lagt golv uppe i hallen. Jätte snyggt så nu är den snart
färdig! I morgon ska jag till Ikea och införskaffa en stor spegel!!!
Bilder på hallen kommer snart!!!

I dag kom skattepengarna härligt, vi har ju bokat en Egypten resa hela
familjen i augusti för dom!!! NICE Känner att vi renoverat och byggt i
3½ år så nu var det dax att lägga på en gemensam resa!!!! Ska bli kul!

I kväll har Carro bakat en kladdkaka och gjort milk shake så vi har gottat
oss riktigt ler Carro har klippt Sebbe och Niklas dom blev så fina så!
Jag borde klippa min älskling också, får ta och göra det nån dag!

I går var jag med Ellis (lillsyrran) och tog hål i öronen på stan, hon tyckte
det var mindre kul men hon fixade det blev så fin så!!!

Nervös tjej....


Så fin så....


Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0