Klart... nu bädden!

Jadå så var man klar med alla kvällsbestyr och mycket
med hjälp fick man ju inte! men vad gör det om 20år?

Nu SKA jag lägga mig för att sova så kanske jag vaknar
pigg i morgon!

Räkningarna borde jag göra med det s.........r jag i i dag,
dom finns nog tyvärr kvar i morgon!

I morgon ska vi åka och bada på Östraholmen det ska ju
bli ännu finare och varmare i morgon! Därefter kommer
regnet om man ska tro väderdamerna på televisionen =)

Lägger mig nu och hoppas att barnen vaknar på den bra
sidan i morgon, även jag förstårs!

Jag borde ha övningskört med sonen i dag men orkade inte
han blev inte så glad över det! Men i bland måste man bara
säga nej! För sin egen skull!

Sov gott och dröm sött!!!

Måste bara berätta jag hade en fästing i dag på låret fyyyyyy
f...... vad äckligt syrran fick rycka in och ta bort den.
Finns det några äckligare kryp än dessa? Skulle vara råttor då!

Trolitvis var det min käre man som släpat hem den lilla rackaren
i går/natt när han var ut och fiska..... Blääääääää......

Glöm inte kolla er så att ni inte har nån liten rackare nånstans!

Nopp nattinatt!!!!

Kommentarer
Postat av: Hökåsen

Va!? hjälper inte henke till? :P

2010-06-29 @ 18:46:13
Postat av: Nettan svarar:

;-)

2010-06-30 @ 00:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0