Överraskad

Jag minns när jag var i övre tonåren, då grabbarna hade Graaf systrarna på
planscher på väggarna. Ett litet sting av svartsjuka brukade komma över mig.
*S* smala med kurvor, blonda storbystade söta tjejer. Tillskillnad från mig
råttfärgad, småbystad och jätte spirrig..... Hahaha

But away, tänkte att jag skulle läsa Magdalenas Graafs bok.
Det ska bli ett sant nöje att döda dig lite skeptisk var jag ska jag erkänna =/
Men sagt och gjort med i resväskan kom den! Och wow det var så bra så gripande!
Kunde knappt släppa den, jag älskar böcker som är sanna. Gillar ni Gömda med
Lisa Marklund så gillar ni garanterat denna. Kunde inte ana att tjejernas uppväxt
var på detta viset eller att Magdalena gått igenom detta!

Så läsvärd tårarna kom tom i bland på mig hua jag är så blödig! Snacka om att
jag fick lite ångest över att varit sotis på dom i unga dagar *ASG*

Läs den, du ångrar dig inte jag lovar!!!! Över förväntan =))



Även Claris ville ta sig ett litet smak prov!!!




Alibris 38:-

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0