Smyger mig ut likt en tiger...

Sommar, ljus och pigg dotter! Claris vill inte sova.
Hon är en kvällspigg tjej och morgondrar sig gärna.
Så har hon varit sen hon föddes, spelar ingen roll
att jag inte låter henne sova lång middag (väcker
henne) I kväll la vi henne ca.19.30 trodde hon skulle
somna men icke. Grät och var jätte ledsen, man hör
om hon bara är arg eller ledsen. I dag var hon ledsen.

Så jag gick upp gosa lite med henne och la henne igen.
Samma sak, satt brevid sängen och smekte henne i
håret. Försökte gå ut och då blev hon ledsen igen så
jag fick sitta och smeka henne tills hon somnade!

Tssssss.... jag smög mig ut likt en tiger tyst och på
alla fyra! Jag såg nog väldigt rolig ut men nu sover hon!



Och jag som skulle lägga mig tidigt =( Har tvätt, dammsugning och
disk att fixa. För vem orkar det när solen gassar och det är varmt på
dagarna. Då vill jag ut och bada!

Tjing

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja jag tycker att man ska passa på att sola, bada och njuta av den korta sommar vi har. Städa kan man göra på vintern eller när det regnar. Nu har Oliver och jag semester så vi kanske skulle sammanstråla nån dag? kram kram

2010-06-29 @ 21:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0