Veckan så fort det gick!!!

Tisdag
Var vi på Pinglan tog en bild på mina söta tjejer.


Onsdag
Carro, Clara var runt och fixade lite ärenden bla. en spegel till hallen
uppe som snart är färdig renoverad så skönt! Vi passade på att äta lunch
på Ikea så billigt juuuu.... 68kr för hela kalaset helt otroligt billigt!!!


Torsdag
Skolavslutningar först min Sebbe sen Sebban =)

Sebbe har skjorta dagen till ära, i bilen påväg!


Sebban utanför domkyrkan.


Clara fick en perfekt liten sparkcykel i dag köpte den på toys n rus!


På kvällen var vi på Sebbans fotbollsmatch, Clara tränade på sina
dribblingar ;-)


Fredag
I dag har jag handlat, städat lite och hämtat ut min buzzning på hem-
glassbilen. Helschysst med 11 gratis glaspaket Ja tack!!!!


En till som tycker det var hel schysst =)


Nu är det helg och vi ska lägga nytt altantak, vårat sprack sönder när
snön från taket for ner =( Typsikt! Jag vill göra i ordning på altanen
tvätta den olja plantera blommor och så har jag köpt helmysiga nya
fotöljer som vi ska ha där =) Så jag vill fixa!!!

Ha en fin fredagkväll! Ta hand om dig!

Tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0