Vill ha sommar...

Jag är troligtvis inte den ende som vill ha sommar nu ;-)
Värme, sol, bad och varma ute kvällar! Men misströsta
inte det kommer........... för det vill jag =)) Nädå men det
stod på löpet i dag och jag har bestämt mig för att tro på
det!

I dag åkte min älskade son till Turkiet med sin pappa och
vänner. Kul för dom, men jag kommer sakna min son!
Men i augusti ska vi alla åka till Egypten =)
Då kommer jag sakna min Carrobarro och Niklas. Tänk att
man alltid ska sakna någon.

Jag önskar att jag nästa år... kunde åka med alla mina kära
till Kreta igen, samma ställe, jag vill tillbaks!!! Min dröm att
få åka allihop!

Jag och Ellis min söta lillasyster fotomodellade lite =)
På Kreta....

Ellis



Jag
























Ahhhhh.... så kul vi hade i allafall *flammsigt* ja visst men kul!!!!
Fotomodeller för en liten stund i allafall hahahahahahahaha
Buskul lillsyrran och jag!!!

Jag har en liten passion jag spar på hjärtestenar och sån tur hittade
en på Kreta =) har en från Santorini och en från Norge bla. bilder
kommer på dom också!

Hjärtesten Kreta



Ha en fin regnig lördagkväll nu ska jag dricka en irisch coffe som min
älskade man gjort åt mig!!!



Borde "sippa" på en kall sommar drink men icke i detta kyliga 11-graders
väder så det fick bli en värmande irisch coffee i stället =))

Ha det gott min vän!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0