Wow vilket väder!!!

Wow.... vilken sommar dag!
Jag vaknade av att en envis
helikopter surrade utanför mitt
fönster.....

Inte var jag så utvilad som jag
hoppats i dag. Saker dök upp i
går kväll så jag var inte i säng
före ett.....

Var och köpte mjölk på statoil
och det hör inte till vanligheterna
F..... den är ju nästintill dubbel
så dyr! Ska det verkligen vara
nödvändigt??

Jaja nu är vi packade och klara
massor av fika och matsäck så
nu tar vi 11.15 båten ut till Östra-
holmen ska bli mysigt!

Ha en bra dag och ni som vistas
i solen kom i håg solskyddsfaktor!
Min är nedpackade =)

Tjing

Kommentarer
Postat av: Frida-FantastiskaMamman

Kan man annat än njuuuta när sommaren visar sig från sin bästa sida....

Hoppas att ni hade det toppen ute på Östra holmen.

Kramis

P.s Nu ska jag läsa ikapp lite inne hos dig;)

2010-06-29 @ 22:19:26
URL: http://fantastiskamamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0