Circus=seg, läkaren, promenad å fredagsmys!

I går kväll var jag och vännen ut lite vi var på circus och tog
några glas vin. Vi skulle inte bli sena men ni vet hur det är
när man sitter och pratar och har trevligt! Lite seg i dag =(

Varit hos läkaren med Sebbe i dag men hans hälar han har
knölar och ont i dom (hockey/skridskor) Vi ska åka och röntga
dom nästa vecka och sedan blir det remiss till ortopeden.
Clara gick med Sebbe hela vägen från oxbacken och hem hon
tyckte det var jätte kul! Skönt att snön försvinner nu så att det
är barmark!



Jätte duktig att gå men en å annnan vurpa blev det! Hon ville gärna
hålla brorsan i handen, jag dög inte!!!




TREVLIG HELG PÅ ER!!!  KRAM


I kväll blir det Let`s dance finalen det är spännande, jag vill att Claudia
ska vinna vi får väl se! Jag är pizza sugen i dag kanske jag lyxar med en!!!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad duktig hon är Clara som gick hela vägen hem!

2010-03-26 @ 21:35:19
URL: http://annasviktiga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0