Egentid

I dag fick jag lite egentid, då jag var och simmade med min vän.
Så skönt... kaffe och tjejprat....

Clara och Henke tog en tur ner på stan, kul för dom att få egentid
på tumanhand också.

Min träning denna vecka blev bra, känns skönt! Jag känner mig
piggare också av att få träna, solen har nog gjort sitt till också!

Måndag: Simmat 45 längder, promenad 45min och crosstrainern 15 min
Tisdag: Promenad 45 min
Onsdag: Promenad 120 min, ca. 1mil
Torsdag: Promenad 30 min och simning 45 längder
Fredag: Promenad 1 timme 7 km
Lördag: Simning 45 längder
Söndag: Vilodag

Känns jätte bra!

Vart hos svärföräldarna, Henke fixat läcka i garaget och vi fick god
mat och mys! Melodifestival och Irisch när vi kom hem, Pernilla W
och Jessica gick vidare till final inte otippat förstårs, men inte vad jag
önskade!!!

Nu ska jag klippa min son (han ska träffa tjejer i morgon *ler*)

Sen blir det att däcka i soffan till en film!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0