Fyndat

Jag tycker det är bra när man kan fynda second hand.
Är kläderna/grejerna fräscha och i nyskick blir jag extra
glad. Det är bra för miljön, jag bidrar till en god sak och
jag spar pengar kan ju inte bli bättre...... se mina fynd!





2st name it shorts nya ett par hade tom. lappen kvar
1st jätte söt Hello kitty klänning
1st bad byxor
1st cykel byxor/tights
1st overall perfekt att sova i vagnen
1st logg lång shorts som nya
1st polarn och pyret pyamas
1st Dunnis body med döskallar
1st rosa volang kjol ny
1st jeans logg klänning stl.92 så den
spar vi på =)
1st leksaks grej playskool 
3st bilar i trä
1st parkeringshus (ej med på bild)

Jag gav 185:- för allt i hop woooowwww me like!!!!
Jag är riktigt nöjd!!!

Kram och god natt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att göra kap....Jag gjorde helt sjukt bra kap på massor av fina kläder till nowa idag när jag var och jobba där =) sååå kul att shoppa ibland...Kjamizz

2010-03-22 @ 19:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0