Huller om buller

Stor tjej som slickar vispar (med förtjusning) och hjälper
mamma plocka ur diskmaskinen. Ja det blir lite si å så
men vad gör det. Jag kan leva med att bestiken ligger
lite.... huller om buller... det gör även mulle mecks
molijoxer och molijänger också!!!




Claras huller om buller...



Mums.... bakade en liten kaka i dag för i morgon kommer Lycksta familjen
på besök ;-) Och sist *hon* var här fick *hon* bara en slät kopp kaffe =(
Så jag lär väl bjuda på nåt i allafall.... Clara fick smaka, slicka visparna.
Och gissa om hon gillade det? Alldeles tyst njöt hon av sötman inte ens
ett leende hade hon tid att bjussa på ;-)



TIPS!
Nu är jag trött på att köpa dyra refiller till blöjhinken, tänkte jag provar
med vanlig soppåse. Men det gick inget vidare det luktade b.....
Förrut fanns det att köpa blöjpåsar, hittar inte dom längre. Det var som
hundbajspåsar typ i lila fin färg! Jag hittade hundpåsar på öb i fina
färger 10:- så det köpte jag. Perfekt att ha i skötväskan också!!!!


Let`s Dance i kväll.... vem åker ut i dag då? Borde ju vara Willy???
Jag tippade från början att Claudia vinner och tror fortfarande det!!!!
I morgon börjar körslaget och nu är Västerås med =) Det blir spännande!

Trevlig fredagsmys på er! Ta hand om er Kram

Kommentarer
Postat av: Erika *hon*

hihi...men de dög aldeles utmärkt med en slät kopp kaffe ju. Vem behöver fikabröd när man kan ta en cigg till kaffet i st. hahaha...

ses i mårrn. kram

2010-03-19 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0