Måndagslista

Dax för måndags lista.... Jenny utmanar att skriva en
måndags lista!!!

Måndag

-Solen skiner så underbart
-Ska ut och dra dottern i pulka mys
-Jag är lycklig över mina älskade barn
-Jag ska simma denna vecka minst 2ggr
-Veckans matlista skriven så skönt
-Vi är friska
-Jag älskar mitt morgonkaffe
-Nu när jag är föräldraledig är måndagar
  min bästa dag å i dag är det måndag ;-)
-Jag har vänner som jag älskar!
-Jag har underbara syskon!
-Jag har färgat håret (Inga grå just nu)

Det var min måndagslista nu blir det en kopp morgon
kaffe. Sedan påklädning och ut med pulkan.

Ha en fin måndag!

Kommentarer
Postat av: Fiffi

Hej!!

Jag har haft strul med min msn mail så jag har inte kunnat öppna upp min inkorg, det är ordnat nu men nu har du väl sålt boken!?

Hör av dig!

Kram, Fiffi.

2010-03-22 @ 10:14:28
URL: http://princessbakelsen.blogspot.com
Postat av: Erika

Värst va du har blivit positiv då...hahaha!! Men du har väl rätt. Det där me måndagslista är kanske inte så dumt.

2010-03-22 @ 12:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0