Pulsat i snön, skottat, fikat och badat!

I dag pulsade vi ner på stan, på oplogande trottoarer känns i
sätesmuskeln nu! Fikade med en gammal vän så trevligt!!!
Det blev årets sista semla för mig och god var den.
Shoppade lite gjorde jag också, fast jag inte skulle det.
Pulsade hem, skottade litegrann lämnade resten till karln.
Tog mig en kvart på crosstrainen också, sen bar vi i väg till
badhuset där simmade jag 40 längder. I morgon kommer jag
väl inte ur sängen ;-)

Clara blir så glad när hon kommer till badhuset och kul var det
när pappa var med!



Man blir trött av att bada, pyamas på och gröt så är det bara välling
och hopp i säng när vi kommer hem!



Mysigt!


Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0