Sång, mannekäng och dagis



I dag var vi i väg till Pinglan och sjöng, Clara tycker det är så kul att
gå dit och sjunga och leka!

När vi kom hem och kollade posten, så hade vi fått dagisplats på
Kristinagården. Inte vårt första val men det känns absolut helt okej!
Skönt nu behöver jag inte oroa mig för det! Man är ju garanterad plats
men inte de val man gör. Har man otur kan man ju få på andra sidan
stan. Kristinagården ligger vid Djäkneberget vi ska tacka ja, men stå
kvar i kö på privata platsen också!

Clara mannekänga lite i sina nya shorts hon älskade dom blev jätte
sur när jag skulle ta av dom *hahahhaa* ja det ska börjas i tid!!!

Jag har varit in på skatteverket och tittat efter om vi får tillbaka något
på skatten och det blev en hyffsad glad överraskning. Men vi betalar ju
en heldel räntor också *ler*

Nu ska vi äta lite och ta en skön promenad i solen med vovven!!!

Lite förtydligande på *cyber* språket:

=) 
glad
=(  ledsen eller sur
=/  likgiltig
;-/  likgiltig med glimten i ögat
;-)  glad med glimten i ögat
;-(  sur med glimten i ögat

Ha en fortsatt bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kentas låt "Idag är jag stark",undrar hur man skriver det på detta språk.

2010-03-30 @ 20:44:09
Postat av: Erika

Söt hon är i shortsen!! =)

2010-03-31 @ 22:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0