Simmat å bastat

Haft sån värk i kroppen i två dagar, så det var med tunga steg
jag tog mig till Lögarängen. Men väl i vattnet så släppte det efter
30 längder så jag simmade faktiskt 50 längder. Kändes riktigt
bra efteråt inte för att värken försvann precis men att röra på
mig. Simning är bra för det belastar inte kroppen.
Sedan blev det att basta satt närmare 40 min skönt!!!!
Så härligt att bara sitta där och inte göra nåt. Efter jag simmat
la jag mig å flöt i varma bassängen den var tom, jag flöt i väg
i tankarna också, rena meditationen.
Saknade dock min fika kompis men hon fick förhinder i dag =(

När jag åkte hem så stannade polisen mig (nästan utanför mitt
hus) Och frågade om jag sett någon kille med gröna kläder
springandes.... Men det hade jag inte!!!! Lite Creepy tycker det
verkar vara så mycket rån och överfall ute just nu när man läser
Vlt.

Tack för alla kommentarer så roligt att få lite feedback av er läsare!

Näe nu ska jag sussa!!!
Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0