Simmat

VÄRLDENS *PEPP* I DAG!!!

Det har gått riktigt bra med mitt simmande efter nyår!
Jag bestämde mig att jag skulle simma minst 2 gånger/v
Nu har jag fått reda på att genom jobbet ska vi få simma
gratis. Kan ju inte bli bättre jag bor ett stenkast från lögarängen.
Så jag kommer att simma så fort jag har tid jag kommer planera
så att jag har tid. Min dröm är att kunna simma varannan dag.

Dessa två kvällar jag simmat denna vecka har
jag gjort vid halvåtta. Jag missar ingen tid med barnen och jag
kan prioitera bort lite andra måsten! Jag har mycket värk i
kroppen och simmning är det bästa jag kan göra för att må
lite bättre.



När jag var och simmade i dag, kom en man fram jag har sett
honom många gånger där dagtid som kvällstid och han har
hållit i träningar... Han hade kollat in min simning och gav mig
lite konstruktiv kritik innehållande lite tips. Jag simmade på
han justerade mig lite och jag fortsatte.

Han tipsade mig också om att intervall köra 6x25 snabbt 2x25
sakta och se intervallerna som delmål. Jag körde på och vad
kul det var att bli lite coachad!

När han tränat klart sin grupp kom han fram igen och sa att jag
hade snyggt flyt i simningen och bra teknik. Det såg riktigt bra ut!

Han frågade om jag brukade cawla. Njae i bland lite men är si så
där på det! Han sa vi ses nog här igen så kan vi titta på din crawl
teknik! Detta resulterade i att jag simmade en massa 6x25 set så
det slutade med 60-70längder. Jag var alldeles röd om kinderna!
Svettades om man nu kan göra det *Hahaha* i vattnet men det kan
man faktiskt! Skit Kul och skönt var det!!!

Kanske jag börjar i en grupp skulle vara peppande och kul!
Startpallen

Nöjd med min träning i dag 6km promenad ca.60-70 längder (45min)



Nattinatt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0