Sköna söndag...

En skön söndag i dag......
Jag har just legat i ett bad
och läst bok ;-) Clara sover
middag.... i dag strejkar jag.
min strejk består av att inte
göra mycket = ingenting förrutom
att umgås med min dotter.
Mat, disk, tvätt, läxor, packning,
bäddning, dammsugning, plockning,
skottning, so on so on.... I dag gör
jag nada, zero, nothing just det
INGENTING!!!!

Det gick bra med min inlämning
på grejbytardagen 724:- helt okej!
I dag kör jag kläderna vidare till
Hökåsens grejbytar dagar! Det är
det enda jag gör i dag =))

Lite reklam för dom också =)
Dom har öppet mån-onsdag
13-19 och på onsdag är det ½
priset på allt!!!!
Vinsten går till
välgörande ändamål! Jag blir av
med sånt jag inte mer behöver
och tjänar en liten slant!!!!!

Ja sköna söndag har vi i dag!!!!
I bibeln står det att söndagar är
en vilodag passar mig bra i dag!!!



Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Milla

Mmmm låter skönt,har haft en sån dag jag oxå.

Bra med en extra slant,ska plocka ihop grejer till Tradera och sätta in

Nu blir det Falk och en Martini i soffan

Kram Milla

2010-03-21 @ 20:56:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0