Skönt i dag...

Jag tyckte det var skönt väder i dag! Stora lugna snöflingor,
sol inte allt för kallt! Det enda var att plogningen inte är full-
ständig överallt, hamnar man på fel cykelbana så får man
stånka sig fram *ler* Stackars citymail och brevbärarna vad
dom kämpar sig fram med sina cyklar. Förvisso har dom lön
men det har dom ju även i vår och sommar då får dom njuta
när det är synd om kontorsfolket =)


Kl.13.00 i dag.... har vi *snöubåtar* nere vid mälaren/lögarängen?



Kl.17.30
När jag var ut med vovve....... Tjusig himmel såg ut som den brann



Kolla in balkongerna! Tur att ingen var ute på dom när dom rasade =(


Skjutsat Sebbe till Sura på träning i kväll sedan blev det en hel tvkväll
även om jag nu inte brukar kolla så mycket på tv så i bland kan jag plöja
vilket jag gjorde i kväll.....

Bygglov,,,,


Skön snubbe....=)
 


Desperate housewifes jieeee....
 


Courteney Cox är tillbaka i nya nya serien Cougar Town som föll
mig i smaken.... kanske för att jag närmar mig de ljuva 40 ler

Cox spelar huvudrollen som Jules, en heltidsarbetande tonårsmamma
som bestämmer sig för att livet inte behöver vara slut för att man fyllt
40 och gravitationen tar ut sin rätt. I hennes liv finns sonen Travis, som
förfasas över hennes ambitioner att träffa en ny man, väninnan Ellie,
som inte drar sig för att kläcka en sarkastisk kommentar om Jules nya
livsstil, Jules ex-man Bobby, en sjyst kille men som har lite för mycket
att barnasinnet kvar, samt den unga och ärtiga kollegan Laurie som
gärna hjälper Jules i jakten på en ny man.

Det var min tv-kväll!!! Nu ska jag lägga mig God natt!!!!

Foton och text lånat från Tv5 hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0