Sova är skönt



I dag när älsk och jag gick ner på stan för att fika och strosa lite så
skulle lilltösen sova. Hon vägrade att ligga ner å se hur det blev!!!
Jag försökte flera gånger men hon bara satte sig upp trots att hon
var så trött!



Lika bra att låta henne somna in ordentlig innan jag lade ner henne
igen för då vaknar hon och blir jätte arg.



Sötisen min!!!

Vi gick på stan och köpte ett par jeans till Sebban rea på jc kanon.
Blev några presenter till Sebbe också som fyller år snart! Och så
klart blev det något till lilltösen också pappa hittade dessa coola shorts
vi kunde bara inte låta bli.

Kollat vad vi får tillbaka på skatten i dag och jag säger bara woooow!
En resa ska nu bokas och eventuellt slår jag till och köper mig en cykel!

Vi fikade på cornettobar men jag var så hungrig så jag tog en sallad....
mums!


Nu ska jag ta ett varmt härligt bad i mitt fina badrum!

Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hoppas salladen var god. Oftast är den det. Men det ser ut som något man producerat en lördagnatt efter krogen :D

2010-03-31 @ 23:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0