Sovmorgon =)

I dag tog Clara sovmorgon igen me like! Hon gör det rejät
en gång var 14:de dag ungefär! Vi vaknade kl.10.30 Wow...
Men dagen blir kort! 

Fick besök av mitt jobb i dag en liten sväng! Kul!!!

Tog en lång promenix med Vovven Clara och jag njöt av
solen, men tyvärr gav solen upp redan vid lunch tid!!!

Sedan tog vi en svänt till grejbytar dagarn igen Clara och
jag sista dagen har dom halva priset på allt och vad jag
fyndade igen. Nu har Clara allt hon behöver sånär på nån
pyamas och eventuellt någon sommar klänning!
Jag köpte ett par Esprit skor för 12:- perfekt här ute på
gräsmattan i sommar. 2 par vantar 8:- Polarn och pyret
ziptröja beige 10;. solhatt och keps 5:-/st strumpor 50:-/st
korta tights 2.50:- topp 5:- Tunika 10:- m.m helt otroligt!
Jag kan tillägga att dessa plagg var inte urtvättade alls inga
hål eller fläckar hur fina som helst!!!

I kväll har vi flyttat in i vårat badrum, inte en dag för tidigt!
men det känns helkonstigt att vi ska duscha uppe nu och inte
i källaren som vi gjort i 3år. På fredag ska jag ta ett bad med
levande ljus och ett glas rött i nya badrummet!!! Bilder kommer!

Simmat i dag, se nästa inlägg!!!

Kram


Kommentarer
Postat av: Erika

Kul att badrummet är klart! =)

2010-03-25 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0