Tips


Jah hittade en sida med en tjej som är jätte duktig att sy!
Jag älskar att sy men min maskin har *ballat* ur för tillfället
och min tid tryter =( Så jag beställde en tunika hos retrostuff
En tjej som blandar nya och gamla tyger (60-70-tal) hon mailade
mig bilder till mig och jag valde rosa/orange hon blandar 4 tyger
så här fin blev den som hon sydde till Clara i stl.86 200:- inkl.frakt
Jag kan rekommendera henne bra mailkontakt, snabbt jobb, snabb
leverans! Litet tips! Kul att ha något som ingen annan har!

Ska laga min maskin och ta mig tid så småningom =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jätte söt ju! Måste kika in på hennes sida. Jag har själv börjat sy och har verkligen fastnat. Kul med lite inspiration.

2010-03-12 @ 12:36:11
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0