Vaknade på strålande humör

Japp vad skönt jag vaknade på bra humör =) Var och simmade
med vännen kaffe och tjejsnack igen =) Läste i senaste topp
hälsa att man skulle träna med vännen så fick man umgås och
träna samtidigt. Så vi är på rättspår =) Man blir lite motiverad
när man ska träffas också inte lika lätt att smita.....

Clara älskar att vara på badhuset, hon blir jätte glad när hon
kommer dit. Jag brukar för det mesta bada själv med henne
det blir en sån mysig timme för bara oss två så underbart!

Clara har bråttom i vattnet....


Med bollen i högsta hugg lilla gumman vi måste ta av oss först!!!



Det ska hoppa och dykas hela tiden,,,,, hon är så duktig! I dag var
vännen lite sen så Clara sov när jag simmade första tio sen satt hon
i vagnen och tittade på mig hon tyckte att jag var rolig som dök upp och ner.
Hon tittade på simmare som var där och träna också! En tant som simmade
brevid mig var imponerad av att Clara satt så fint! Hon trivs när hon får sitta
och iaktta saker! Men sista fem längderna då började det bli lite tråkigt så
vilken tur att barnvakten kom då =) Hahaha bättre sent än aldrig!

Härlig dag! I kväll blir det bio bara mannen och jag på tumanhand det
händer inte ofta kan jag säga=))

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0