I did it again....



I kväll har jag tatuerat mig igen ;-) Jag är jätte nöjd, gjorde denna +
en liten hinduisk text nere på ankeln. Nu är jag klar inga mer kropps-
målningar (tror jag) Jag är grymt nöjd med fjärilen.

I går var vi på föräldramöte på kvällen, därav inget skrivet här!

I morgon är det personalmöte hela dagen för min del!
Så nu blir det att nanna sängen det är ju ett tag sedan man satt och
intog information på möte. Så jag lär bli jätte trött!

Min älskade man mår fortfarande sisådär inget vidare, hoppas han
blir frisk framåt helgen =)

På fredag blir det ladys night mmmmmmm..... det ska bli så kul!
Femte året, vi ska ut och äta innan!!!!

Ha det gött!!!

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0