8 timmar ute så underbart!



Redo för att gå på utfykt till Djäkneberget!!!




Sand är kul!!!


Mycket att spana på =)


Bästa Carro kom och joina oss på picnic, gung och
mys på sin lunchrast
..... bästa tjejerna <3



På Claris och min måndag gick vi ut klockan 10.30 och jag
fick bära in en trött tös som vägrade gå in 18.30 hon verklingen
älskar att vara ute nu!

Vi hade underbart var på Djäkneberget igen i tre timmar,
sen hem och fikade kaffe i solen med vännen J

Sen kom syster och hennes minsta på visit så det blev mer
kaffe i solen!

Ja hela dagen var vi ute det var så underbart mysigt, nu är
jag *boostad mamma* igen och förhoppningsvis min dotter
också med mammatid =)

=)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken mysig dag ni har haft, igen :D

2011-04-20 @ 09:07:10
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0