Eftermiddagen njöt vi ute =)



Eftemiddagen tillbringade vi ute Claris och jag, lekte i sandlådan!!!



Koncentrerad.....



Vår....



Blåsippor på tomten...



Claris hjälpte pappa att byta däck också!!!



Ritade med asfaltskritor....



Häromdagen var Sebbe, Erik, Claris och jag på biltema då köpte vi
asfaltskritor Claris lade sig och ville bli avritad! Vi inhandlade även
ett trädgårdsset till henne med krattor, borste och spade.



Vi tog premiärturen på cykeln också i dag det blev 1,2mil med ett kaffe
stopp hos bästa Carro. Clara älskade att cykla det var jätte mysigt!

Nu så ska jag lägga mig i soffan och inte göra någonting mer i dag!!!

Ha en fin lördag min vän!

Kram

Kommentarer
Postat av: Katrin

Tack så jätte mycket för mega påsen vi fick hem!! Jätte mycket fint :)

2011-04-16 @ 22:50:21
URL: http://kanskeendag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0