Härliga söndag

Vaknade vi halv nio av att min lilla tös sprakade mig
i ansiktet ;-) Hon tyckte väl det var dags att gå upp.
H och min bror åkte ut och fiskade tidigt i morse, så
vi var själva. Hade en mys frukost sedan gick vi ut!

H och bror åkte sedan till Mariefred och tittade på en
båt!

Jag putsade dom sista fönstren så nu är alla putsade.
Skönt det ser så rent ut när man har rena fönster =)

Tog en powerwalk med Claris i vagen 90min ca: 1mil
så skönt. Njöt riktigt av hur vackert Västerås faktiskt
är, bjuder på lite bilder!











Nu ska jag njuta med en koppkaffe i solen sen blir det att gå hem till
bror och äta lite mat, färsk regnbåge =)

Ha en fin söndag min vän!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0